Проект «Дроби в нашому житті»
АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУ
У сучасному світі комп’ютерних технологій стало все
складніше зацікавити учнів простим уроком. Щоб не втратити інтерес учнів до
свого предмету, та пам’ятаючи, що школа – це не лише те місце, де відбувається передача знань -
це ще і засіб виховання, учням було запропоновано створити проект «Дроби навколо
нас». Даний проект покаже учням тісний зв’язок математики з речами які нас
оточують, та значно підвищать інтерес до математики.
АНОТАЦІЯ
Проект проводиться з
учнями 6 класу. Проект
– це творча, самостійна робота учня а інколи і групи дітей, яка допомагає їм
стати самостійними, всебічно розвинутими особистостями. У даному проекті
досліджується історія дробів та їхній тісний зв’язок із шкільними предметами і
самим життям. Проект реалізується протягом місяця шляхом поділення учнів на
групи: «Історики», «Дослідники» та «Практики». Учні здійснюють пошукову
діяльність та оформлюють результати.
Кожна група представляє свою роботу у
вигляді доповіді яка супроводжується презентацією, газетою чи публікацією. Вчитель
контролює роботу учнів та допомагає їм у оформленні кінцевого продукту.
Поступове проходження всіх етапів дає
можливість вирішити поставлені завдання й мети проекту.
МЕТА ПРОЕКТУ
Дослідити де і як, окрім
математики, використовуються дроби. Виховати в учнів вміння працювати
колективно, дослухатися до чужої думки та знаходити компроміси; вдосконалення
навичок культури поведінки; розвиток творчих здібностей.
ЗАДАЧІ ПРОЕКТУ
·
Розширити
знання учнів про дроби;
·
Прищепити
учням уміння користуватися дослідницькими прийомами: збирання інформації,
аналізу з різних точок зору та уміння робити висновки.
• Виховувати доброзичливе спілкування
дітей через роботу в парах;
• Розвивати комунікативні навички
дітей, вміння знаходити вихід з проблемних ситуацій.
• Розвинути ініціативність і творчість
у дітей через продуктивну діяльність (підготовка презентації, стінгазет, оформлення документів;
• Розвивати виразність мови, артистизм.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
1. Збагачення знань дітей
про роль дробів в нашому житті, через аналіз різноманітної літератури.
2. Розширення знань учнів
з математики, через самостійну роботу.
3. Удосконалення рівня
накопичених практичних навичок дітей.
4. Розвиток творчих
здібностей дітей у продуктивній діяльності.
5. Удосконалення стилю
партнерських відносин.
№
з\п
|
Прізвище, ім'я, по батькові
|
Місце роботи(навчання),
посада
|
1
|
ПЛАН-ГРАФІК РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ
№
етапу проекту
|
Основний зміст
|
Дата проведення
|
Відповідальні
|
1
|
Розділення класу на групи:
«Історики», «Дослідники» та «Практики».
|
Жовтень
|
|
2
|
Підбір інформації та розподіл обов’язків.
|
Жовтень
|
|
3
|
Аналіз та упорядкування отриманої інформації.
|
Жовтень - Листопад
|
|
4
|
Виготовлення газет.
|
Листопад
|
|
5
|
Виготовлення презентацій
|
Листопад
|
|
6
|
Представлення учнями
своїх робіт.
|
Листопад
|
Цікавий проект! Грандіозна робота учнів та їх учителя.
ВідповістиВидалитиДобрий вечір! Дуже гарний проект!
ВідповістиВидалитиДуже цікавий матеріал! Дякую!
ВідповістиВидалитиДякую! Скільки вкладено праці!
ВідповістиВидалити